wtorek, 25 grudnia 2012

Merry Christmas.

Mamy pierwszy dzień świąt, uwielbiam Boże Narodzenia, atmosfera, rodzinka, światełka,  noo po prostu cud, miód, malina. Nie lubię jak ktoś już pisze o szkole, o sprawdzianach. No wake up! Wkurza mnie od razu takie coś. Zaraz śmigamy do babci, a wieczorem skajpaj z Martą ;* Jak na razie zjadłam bardzo mało, nie mam ochoty, a obiecywałam sobie wcinać ile wlezie. W czwartek do Wrocławia, na zmianę opatrunku, a potem do kina. Plany sylwestrowe jeszcze nie do końca ustalone, ale mam nadzieję, że nie będzie nudnoo! A tymczasem ucieka. Wesołych  świąt. Co dostaliście ciekawego pod choinkę? :))

z Karoliną ;*

Wigilijna sweet focia z siostrą w lazience :DD

lusterkowe w pokoju ;d

2 komentarze:

  1. fajne zdjęcia, wesołych świąt i udanego sylwka.
    + wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki :) zapraszam do siebie też
    www.agnieszka-gajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń