czwartek, 1 sierpnia 2013

Come back

Wielki powrót do prowadzenia tego bloga. Kilka miesięcy byłam tu nieobecna i ogólnie blog był zablokowany, ale tyle się działo w moim jakże "ciekawym" życiu, że nie miałam ochoty tutaj pisać, czy nawet zaglądać. Jednak znowu mi się wzięło. Tak o z nudów wpisałam stary adres bloga i mówię sobie "może czas wrócić?". I o to jestem. Zmieniłam nazwę, wygląd i zaczynam całkiem od nowa pisać rozdziały mojego życia. Wiele się działo podczas tego czasu. Najgorszy okres jak dotąd, jednakże wprowadziłam kilka zmian, zmieniłam szkołę, zażegnałam stare dzieje. Teraz moim największym marzeniem, jest to, aby w końcu wszystko się ułożyło. Aby było dobrze. Nie chce być więcej traktowana jako naiwna dziewczynka, której uczuciami można się bawić. No to witajcie! :)



1 komentarz: