poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012/2013


Dobra skoro wszyscy robią te podsumowania, to postanowiłam też jakieś tam zrobić. Rok 2012 rozpoczął się nieciekawie. Później popełniałam coraz to inne błędy. Z tego miejsce chcę napisać osobom, które zraniłam PRZEPRASZAM. Może kiedyś mi wybaczycie, nie chciałam, żałuję. Z późniejszym biegiem roku kolejne przygody ze zdrowiem, nauczanie indywidualne, egzaminy gimnazjalne no i koniec samego gimnazjum. Potem nastąpiły wakacje, odpały z Patrycją i Korą, którym również podziękuję, że są ! No i w końcu rozpoczęcie nowego roku szkolnego w liceum, gdzie poznałam fantastyczne osoby, które dały mi wiele powodów do radości, śmiechu, które poprawiały mi humor, które są przy mnie gdy ich potrzebuje. Rano gdy widzę 36 sms'ów, od razu mi się pojawia banan na twarzy. Mam nadzieję, że rok 2013 będzie o wiele lepszy, liczę na to, że 2012 czegoś mnie nauczył, że pozostawi w moim życiu jakiś ślad. Nie chcę ranić ludzi, którym zależy na mnie, bądź tych, na których mi zależy. Jeśli przeczytaliście to do końca to jesteście twardzi. Udanego sylwestra, balangi wielkiej i dużo, dużo miłości w tym nowy roku, a ja uciekam tyczasem na ostatnie zakupy, a potem do Patrycji :)



1 komentarz: