niedziela, 8 lipca 2012

I miss

Po wczorajszej rozmowie uświadomiłam sobie, że jednak będę tęsknić ! Ale przecież nie wyjeżdżamy na drugi koniec świata. Więc mam nadzieję, że kontakt się urwie.

 Ogólnie tyle lat minęło już od tego pamiętnego dnia. Zbliżają się mamo twoje urodziny. Z każdym dniem, który jest związany z Tobą, zaczynam o Tobie myśleć. Brakuje mi Ciebie, wiem, że jesteś ze mną, pomimo tego że Cie nie widzę. Ale chciałabym abyś mnie przytuliła, kiedy mam kompletnego doła. Chciałabym abyś mi powiedziała co mam robić, poradziła mi. Potrzebuję Twojej obecności ciałem i duchem. Nie cofnę czasu, nie uda mi się naprawić tych wszystkich popełnionych w przeszłości błędów. Ale o Tobie nigdy nie zapomnę! Idę przez życie z różnymi doświadczeniami. Wiem, że mnie obserwujesz i chcesz abym coś w życiu osiągnęła. Kibicujesz mi gdziekolwiek teraz jesteś ! Jestem Ci za to wdzięczna. Na zawsze !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz